Waarom ontvang ik een aanmaning?
U heeft een aanmaning ontvangen, omdat een partij stelt dat u een geldbedrag verschuldigd bent en u (ondanks herinnering) niet tot betaling van het gevorderde bent overgegaan. Meer informatie over de vordering staat in de aanmaning. Wij kunnen u uitgebreider toelichten hoe de vordering tot stand is gekomen. Voor vragen over de vordering kunt u met ons contact opnemen.
Het ongeopend en/of onbeantwoord laten van aanmaningen leidt vaak tot grotere (financiële) problemen. Wij willen dit voorkomen. Onderneem actie. Hieronder vindt u een aantal opties.
U heeft rechten en plichten. Voor een volledig overzicht verwijzen wij naar onze incassobijsluiter.
Wij bieden u diverse mogelijkheden om de vordering te voldoen:
- iDEAL: Wanneer u via iDEAL wilt betalen dan kan dat door op de button Betaal via iDEAL te klikken.
- Bankoverboeking: Liever zelf een betaling doen? U kunt dan via uw online bankomgeving een betaling uitvoeren. Maak het te betalen bedrag over op IBAN bankrekeningnummer NL55ABNA0870383868 t.n.v. Rezeev.
- Contant: Het uitgangspunt is dat geldbewegingen via de bank plaatsvinden. Contant betalingsverkeer wordt zoveel mogelijk vermeden. Indien u contant wil betalen, maak dan een afspraak met ons kantoor. Wij vragen u altijd om een verklaring voor de herkomst van het contante geld. In onze administratie verwerken wij dat dit onderzoek heeft plaatsgevonden en welke verklaring is gegeven.
Maak hieronder uw keuze. Heeft u zelf openstaande facturen? Ga dan naar: Factuur laten innen